söndag 4 april 2010

Sova å spela

Svårt att sova inatt med.
Fick först vänta på att få ner blodsockret innan jag kunde ta sömnmedel.
Vet inte varför blodsockret svajar så mycket.
Eller snarare - det ligger konstant för högt.

Somnade efter 06 och vaknade redan efter 09.
Var tvungen att gå på toa.
Sen hade mamma pratat om att de skulle komma förbi här, men jag visste inte när.
Ringde upp dom vid 11, men de svarade inte.

Nu är klockan över 13 så de borde ha kommit om de skulle komma.
Men dom brukar ringa innan för att se om jag är vaken.

Jag hade tänkt sova mer, men har suttit å spelat sen jag vakna.
Sen var det lika bra att hålla sej vaken ifall dom skulle komma.
Men snart kan jag nog lägga mej igen.
Är bra trött.

Letar efter nya spel att spela medan jag väntar på att saker ska växa i Farmville.
Spelar även Country Life, men där händer ännu mindre.
Nu har jag börjat med Social City.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar