tisdag 13 april 2010

Piffa upp...

Har varit riktigt nere, orkeslös och omotiverad ett par veckor.
Börjar t.om tröttna på att spela Farmville...
Allt förfaller här hemma.

Men nu blev jag lite sugen på att piffa upp mej en aning.
Helst skulle jag vilja klippa mej nu, men jag skulle få ett presentkort från LaRedoute så att jag kan klippa mej gratis.
Vet inte när jag får det, men om nån vecka tror jag.
Frågan är om jag står ut att vänta...
Håret är så himla trassligt och svårt att borsta.

Jag har iaf beställt prover på schampo och balsam från ett nytt märke jag inte provat.
Det är ekologiska produkter som innehåller mindre hud- och miljöfarliga ämnen.
Det är svårt att hitta bra såna produkter som inte är alltför dyra.
Eg vill jag inte betala mer än 25 kr för schampo och balsam - för man är så van vid det.
Jag köpte ett dyrt från UK som är bra, men luktar inte gott.
Ett schampo för drygt 90 kr måste åtminstone lukta gott...

Dessa är från Bentley Organic och kostar 28 kr/st för 50 ml eller 68 kr/st för 250 ml.
Bra att man kan köpa små flaskor att testa.
Beställt från Ekohygien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar