fredag 26 mars 2010

Det firas inte mycket här, men det är mitt eget val.

Igår - som var min dag då - försvann bort i smärta.
Hade kraftig smärta i nacke och axel kvällen före.
Eftersom jag inte får äta NSAID inkl. Ipren så hade jag bara Alvedon och Treo att välja på.

Tog först en Alvedon och fick bort huvudvärken, men inte det andra.
Till natten tog jag en Treo, men utan Comp hjälper det inte...
Så jag somnade inte förrän vid 06-tiden på morgonen.

Efter 08 ringde dom och sa att min läkare är sjuk och kan inte ringa på min bokade telefontid.
Jaha, typiskt - jag som skulle fråga om jag kan ta en Ipren iaf.
Men det var ju bara att sova vidare.

Kl. 17 väckte KP mej genom att ringa och sjunga för mej.
Trevligt! Det är det aldrig nån som gör annars.
Sen hade jag en ganska bra kväll fastän det fortf. smärtade i axeln.

Bjöd mej själv på lövbiff med potatis och café-sås.
Till efterrätt fick jag hallonpaj med vaniljsås.
Mumsigt!

Sen gjorde jag grunden på smörgåstårtan jag ska bjuda mina föräldrar på imorron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar