onsdag 17 mars 2010

OFF

Det är sån vecka igen.
Jag är OFF.
Extremt trött, orkar inte göra nåt, vill inte göra nåt.
Det blir bara TV och dator.
Jag har PMS.

Ätit Femal i snart 1 månad.
Det kan ta längre tid innan det börjar funka.
Har börjat fundera på om jag tål det.
Det innehåller pollen och kan ge allergi för pollenallergiker.

Samtidigt har jag ju börjat med Lithium.
Det är femte dagen.
Men jag har missat ett par doser pga att jag inte kunnat vakna.
Och så blir det svårt att ta dags-dosen på rätt tid, eftersom jag inte kan vakna.

Är osäker på hur bra det är äta Lithium eg.
Främsta biverkningen hittills är muntorrhet.
Inte törst, som det står i FASS - utan mycket muntorrhet.
Inte bra för mina tänder som redan är känsliga och lätt går sönder...

Usch, det är alltid pest eller kolera med mediciner... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar