fredag 26 mars 2010

I år bestämde jag mej för att bjuda hem mej till mina föräldrar istället för att bjuda hem dom.
Anledningen: det är så mycket att städa och jag orkar inte ta allt nu.

Så jag tog min smörgåstårta och åke hem till dom på em.

Jag hade sagt till mina föräldrar att dom inte behöver ge något eftersom jag nyligen fick 500 kr att köpa Femal Balans för.
Men jag fick ändå ytterligare 500 kr, 2 trisslotter (som gav 75 kr) och en bukett med lila tulpaner.

Sen sa pappa att om jag skulle vilja skaffa en hund så kunde han bekosta den...
Men oj... jag vet att han vill göra allt för att jag ska må bättre, men vet inte riktigt hur han ska göra det.
Så han kommer ibland med såna erbjudanden.
Jag tycker ju det är för mycket pengar...

Och just nu är jag inte säker på att jag orkar ta hand om en hund heller.
Fast jag förstås skulle behöva ha en anledning att gå ut om dagarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar