torsdag 13 januari 2011

12 jan

Usch vad jag sitter illa på min soffa.
Sitter på den när jag använder datorn också - inte så lyckat.
Har alltid haft svårt för att sitta rakt i en stol - även i skolan.

Idag har jag träffat arbetspsykologen.
Hon var bra att prata med.
Alla som tar sej tid att lyssna och ställer frågor är bra.
Har haft allt för få i mitt liv som orkat bry sej.
Dessutom gav hon mej positiv respons som lyfte upp mej lite.

Efter det gick jag på stan en sväng - nåt jag annars inte gör.
Lånade hem 2 ljudböcker.
Ska bli spännande att lyssna på, för jag klarar inte av att läsa.
"Mig äger ingen" och "Så dumt!" (orkar inte kolla upp författare nu)

Letade efter ett trikå-tyg att göra en sjal av, men det fanns inga fina färger.
Det fanns en fin lila sjal på Åhlens, men jag tycker 199 kr är för dyrt.

Men jag hittade ett nytt nagellack - så klart!
Märket heter pieces och finns på Vero Moda.
Valde ett ljust guldfärgat glittrigt som heter Bubbling Crystal.
Men det var lite vek färg  - jag vill ha mycket färg numera...

Min absoluta önskan nu är att få tag på OPI Take the stage.
I Sverige kostar dom 150 kr, och det är på tok för dyrt.
Ska kolla Ebay.

Riktigt läcker koppar-orange färg med mycket glitter...
Den i mitten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar