torsdag 6 januari 2011

Läget idag...

Gör en liten lista med frågor...

Hur sov du idag?
Somnade sent (ca 04), drömde jobbigt och vaknade 09.30.
Ville somna om men kunde inte.

Hur mår du idag?
Mörkt och ruggigt ute. Trist och ensam dag - som vanligt.
Ev. lite PMS.

Vad gör du idag?
Än så länge bara ätit frukost (och godis), kollat på TV och surfat (bloggat).
Funderar på hur jag ska få bort röran som är kvar... men det känns svårt att ta tag i.

Vad önskar du dej idag?
En stark plötslig drivkraft till att röja här.
Nya tapeter i vardagsrummet skulle förhöja stämningen.
En ny skön soffa.

Vad stör du dej på idag?
Grannen som gnuggar sönder sitt golv (mitt tak) med sin dammsugare.

Senaste inköp?
Är man fattig och inte kan handla så mycket så kan man bli glad för väldigt små saker.
Igår köpte jag ett 6-pack sportstrumpor för 49 kr på Willys.
Dom är jag riktigt nöjd med fast dom säkert inte håller så länge.

1 kommentar:

  1. Fin klocka! Synd att jag missat din blogg ett tag! Skriv på, heja!

    SvaraRadera