lördag 15 januari 2011

15 jan

Idag är jag bra trött.
Somnade sent inatt.
Kollade först en film på Voddler.
Jag är SÅ glad att det funkar att kolla deras gratis-filmer med den här datorn!
Det gick inte med den gamla, och som jag förstår har många problem med det.
Men det gick hur bra som helst.
Jag behöver det om jag inte kan slappna av på natten för att sova.

Filmen jag såg heter Paparazzi och var riktigt bra.
Om hur det kan va för en kändis att bli förföljd av giriga paparazzis, och vilka tragiska följder det kan ha.

Sen fortsatte jag lyssna på Mia Törnbloms ljudbok "Så dumt", som jag började med häromdan.
Men jag stör mej på hennes övertydliga sätt att prata.
Hon berättar om sitt liv som knarkare, och det känns knappt trovärdigt på det sätt hon uttrycker sej.
Himla synd, för annars gillar jag att höra om olika (tragiska) livsöden.

Det jobbiga med ljudböcker är att jag alltid somnar efter en stund och sen vet jag inte var jag ska börja om.
Men ofta har jag ändå inte uppfattat allt så jag börjar en bit in på det jag redan hört.
Konstigt nog har jag väldigt svårt att minnas det jag läser/hör.
Jag har även lyssnat lite på ljudboken "Mig äger ingen", och den minns jag sgs ingenting av.

Somnade troligen runt 04-05 och vaknade inte förrän efter 15.
Varit vaken 2 timmar nu, men är fortf väldigt trött.
Känner mej lite nere också. Vet inte vad jag ska hitta på. Eller vad jag ska äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar