fredag 14 januari 2011

Kameror

Jag fick igång webkameran idag.
Men det var väl ingen superkvalitet precis...
Och inte var det en vacker bild jag fick se.
Försökte fota mina naglar för att visa på ett forum, men det gick inge vidare.

Min digitalkamera är också värdelös för att den slukar alla batterier.
Det går inte att ta många bilder innan batterierna dör.
Ska testa skaffa såna där som inte laddar ur så mycket.
Och så ska man ta ur batterierna efter man fotat klart.

Det känns handikappande att jag som är så fotointresserad inte har en aktuell systemkamera längre.
Jag har ju min gamla som inte är digital, men det finns ju knappt material att få tag på längre.
Och en digital har jag förstås inte råd med.

Nu när jag kan blogga igen (tack vare ny dator) så måste jag fixa så jag kan ta hyfsade bilder iaf.
Min första digitalkamera var likadan med batterierna.
Jag gillade den bättre än den andra, men den har ju på tok för lite pixlar.
Canon är både den och systemkameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar