onsdag 17 februari 2010

Dagens frågor

Vem var den sista du träffade?
Mina föräldrar.
Mamma fyllde år i måndags, och jag var där för att gratta.




















Hur löd ditt senaste sms?
"Korres - äsch, nu har mobilen glömt bort ett ord igen. Jösses! Skulle jag skriva." *klipp*


När vaknade du idag?
Först före 11. Satt en stund med min farm.
Somnade sen om på em.
Vaknade panikslagen vid 20.45 och trodde mina pumpor var förstörda, men dom klarade sej. Phuh!
(Farmville på Facebook)


Vem fick dig att skratta senast?
Skrattade åt min lilla farm.
Jag tar hand om alla djur jag kan, så nu har jag bl.a 4 rosa kor, en ful ankunge och ett svart får...


Vad åt du till frukost?
Ja, vad var det...
Jo just det, jag fick ju en Yosa av mamma. Jättegoda!



Vad var det senaste du åt/drack?
Minimorötter och blåbärsdryck.


Glad för?
Just nu är det bara Farmville. Orkar inte med verkligheten riktigt...


Lessen för?
Att tennis-tjejen inte vill spela med mej...
Grymt besviken, för hon verkade så himla glad för att jag hörde av mej och ville spela.
Nu har hon ändrat sej och vill träna med en coach istället...
Och det är ju så svårt att hitta en jämnbördig motspelare.
Men jag ska försöka, för jag vill verkligen spela tennis!

1 kommentar:

  1. Det var en fin blomma, den blev väl din mamma glad åt?
    Av din beskrivning inser jag att Farmville inte är något mig. Jag är så tankspridd att allt skulle vissna. Har förresten inga levande blommor i min stuga...

    SvaraRadera