torsdag 25 februari 2010

Dagens...

...bästa?
Kul att se svenska skidkillarna vinna i stafetten.
Kul även att svenska killgänget gick vidare i curling (trots Hedins dumdristiga spel *suck*)
Och Farmville förstås... Har kommit upp i nivå 23 nu.







Dessa söta kalvar kan man adoptera. Jag har närmare 20 st, varav en rosa och 2 gröna... ;)


...sämsta?
Sov alldeles för länge igår, och kunde inte sova inatt.
Att jag kommit lite för långt bort från verkligheten och måste snart ta mej tillbaka...

...mående?
Ganska off. Under ytan mår jag inte särskilt bra, men jag tränger undan.
 

 
Senast/e...


...sedda film?
Länge sen jag såg en film... blir mest OS på TV.
Gillar curling - särskilt damernas. Och skridskor.
Fast stafett i shorttrack är nog den mest korkade grenen i vinter-OS...

...måltid?
Skorpor med marmelad och te. Samt ett äpple.

...köpta grej?
Femal Balans - hälsomedel som ska minska pms-besvären.
Har stora förhoppningar på att det ska hjälpa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar