onsdag 3 februari 2010

Dagens frågor

Vem var den sista du träffade?

En "tjej" vid namn "Jung" från Korea som jag spelade tennis med idag.
Det roligaste jag gjort på länge!


Hur löd ditt senaste sms (och till vem)?

Vad vill du göra i bloggen? (ang en väns layout på sin blogg)


När vaknade du idag?

Först kl.06.30. Sen 13.15.
Hade planerat att sova vidare till kl.11 men en granne började borra redan 07.40.


Vem fick dig att skratta senast?

Jag själv tror jag. När jag såg mej själv i spegeln med glasögon och pannlampa på huvet... ;)


Vad åt du till frukost?

1 banan, yoghurt och Kornmo-kex.


Vad var det senaste du åt/drack?

Pepsi Max - som vanligt...














Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Den här frågan kräver alltid endel tankekraft för att komma på svaret...
Det var nog när jag bockade för vilka räkningar som är dragna från mitt konto med autogiro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar