söndag 7 februari 2010

Veckans...

Veckans mående:
Det har växlat mellan jättebra till ganska dåligt.

Veckans bästa/roligaste:
Helt klart att få spela tennis igen!
Hoppas få fler chanser att spela.

Veckans värsta/tråkigaste:
Att jag fick så väldigt ont efter tennisspelandet.
Först vanlig träningsvärk som gick över.
Men sen sträckte jag mej i ena höften och fick även mer ont i den andra - så nu gör det mycket ont av att bara gå normalt... :(

Veckans godaste:
Troligen kycklingpastan som jag missade att köpa igår.
Mmmm.... ska nog köpa den nästa vecka istället.

Veckans film/TV-program:
Let's Dance och Melodifestivalen (del.1).
Salem al Fakir var bäst!
Och Claudia Galli är min favorit i Let's Dance.
Synd att charmiga Rabih åkte ut.

Veckans inköp:
En snygg t-shirt att spela tennis i. Läcker turkos.

Veckans önskan/dröm:
Att min kropp ska hålla för att spela mer tennis.
Och att min motspelare vill spela fler ggr.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar