lördag 30 januari 2010

Dagens frågor

Enklaste sättet att göra ett inlägg när man inte orkar tänka är att svara på några frågor...


Vem var den sista du träffade?
KP och Viggo (8 mån)... Och Viggos mamma.

Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Märkte inte ditt mess. Jag somnade strax efter utröstningen.
(av Let's Dance)
Fast jag sovit 7 tim nu har jag så väldigt ont i kroppen."

När vaknade du idag?
Kl. 05.58 tittade jag på klockan.
Då hade min kära katt prasslat med papper en stund...
Hennes fyndiga sätt att väcka mej... *grrr*


Vem fick dig att skratta senast?
Rabih på Let's Dance - en riktigt charmig och rolig kille faktiskt.
Synd han är så ung...


Vad åt du till frukost?
Idag har jag inte hunnit äta nåt. Igår åt jag... bl.a yoghurt.

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Pepsi Max!

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det gör man ju inte så ofta nuförtiden - tyvärr...
Det var nog tiden jag fick till min familjeläkare.
12 feb. kl.13.

1 kommentar:

  1. Inte så många frågor idag, skulle kanske tom jag klara. Var får du frågorna från?

    SvaraRadera