fredag 29 januari 2010

Min profilbild...

Jag lägger inte gärna ut bilder på mej själv på nätet.
Samtidigt är det många som gör det nuförtiden.
Och visst är det kul att ha en bild på den man kommunicerar med.
Så jag kände att jag också skulle bli LITE mer offentlig...
Jag kunde sträcka mej till en gammal bild på mej när jag var liten.

Bläddrade igenom mina gamla barndomsbilder och hittade en som passade väldigt bra!
"Den lilla gröna flickan"
Mamma klädde mej gärna i grönt då.
Och jag hatade grönt.
Jag blev jättearg när lekisfröken sa "du tycker om grönt va"?
"NÄE!" svarade jag surt.

Men nu gillar jag ju grönt...
Är helt tokig i grönt nu!
Så nu får den gröna lilla flickan komma fram.
Jag gillar för övrigt fotot jag klippt ur min bild ifrån.
En vacker höstdag när pappa nyss hade kommit hem från jobbet (som skogshuggare).
Mamma, pappa och jag poserar (en av brorsorna tar bilden).
Mina föräldrar ler.
En positiv bild.

2 kommentarer:

  1. Ja jag har ganska lockigt om jag låter det vara men jag är inte så jätteförtjust i det. Min riktiga hårfärg är den förtjusande råttfärgen. :) Men har varit blond i hela mitt vuxna liv, blev brunett för ett år sedan.

    SvaraRadera
  2. En fin bild tycker jag! Lustigt, när jag skulle leta upp en bild hittade jag ingen... så jag tog en där jag var ännu mindre...

    SvaraRadera