onsdag 27 januari 2010

Under and in...?

...eller vad är motsatsen till "over and out" tro?
Troligen finns det ingen, så nu har jag skapat en!

Kom på att jag måste skriva lite till...

Först och främst - den orange randen längst ner på sidan stör mej väldigt...!
Troligen är det ingen annan som ser den (vem orkar läsa alla inlägg... :/), men jag gör det (för jag läser alla mina inlägg om och om igen...?)
Jaja... ska iaf fixa det nån dag. *note to self*

Vad var det mer jag skulle skriva om...

Har iaf bestämt mej nu - bara mina katter ska få "kvittra" på svenska Twitter (Bloggy).
Det är fel lite här och där, så jag ids inte.
Tycker det är kul att försöka gissa vad katterna tänker...

Sen stör jag mej på att man inte kan skicka ett vanligt MMS till den här bloggen, utan man måste skicka till en email-adress - och det funkar inte med min mobil.
Eller, jag vet inte hur man ställer in det.
Det skulle troligen gå, men jag fattar bara inte vad man ska för inställningar...

Jag måste skaffa mej en sån där stol där man sitter på knä liksom...!
Då skulle jag kunna sitta längre vid datorn utan att få så ont.
Undrar vad dom kallas för...
Måste kollas upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar