onsdag 27 januari 2010

Gymboll vs Stokke... ;)


Nu har jag hämtat hem min gymboll.
Tyvärr är den inte fullkomlig...
Ploppen som täpper för hålet går inte att få i helt, så det pyser ut luft ur den.
Kan hända måste man pumpa upp den efter några timmars surfande... :o



Jag har inte orkat pumpa upp den än, så jag har inte testat min idé.
Tanken är alltså att jag ska sitta på den när jag sitter framför datorn.
En liten förklaring kanske behövs här...
Min dator står på mitt soffbord, och jag sitter vanligtvis i soffan och hukar mej ner till datorn.
Världens sämsta ställning...

Varför inte vid ett datorbord...?
Jo... så här va... nä, men jag trivs inte att sitta där.
Jag har ett litet datorbord och ett stort skrivbord - men inget funkar bra tycker jag.
Troligen för att jag vill sitta mjukt och kunna luta mej tillbaka ibland - eller ha en värmande katt bakom ryggen.
Och kolla på TV mellan varven.
Eg. har jag inte ens suttit vid datorn så här mycket på länge...
Då har inte sittläget varit så viktigt.

Men jo, jag kommer att rapportera hur det går!


Medans jag letade efter en bild på en boll hittade jag endel andra lustiga sätt att använda bollarna till.
T.ex:

(det verkar vara en fluga att göra lampor med gymbollar...!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar