tisdag 26 januari 2010

Svenska, english, svenska...?

En annan sak jag inte kan bestämma mej för är om jag ska skriva på svenska eller engelska...
Jag är ju inte så bra på engelska, men har upptäckt att det finns många intressanta bloggar på engelska, och det vore ju lite kul om dom kunde läsa min blogg också.

När man trycker på "Nästa blogg" häruppe så kommer man in på en slumpvis utvald blogg, som ofta är på engelska.
På det sättet skulle man kunna få kontakt med folk från Kina, USA, Australien, mm...
...dvs. om man kan uttrycka sej på engelska.
Får se om jag vågar/orka försöka...

Just nu har jag så ont i ryggen och höfterna av att ha suttit nästan 12 timmar vid datorn, så eg borde jag vila lite.
Men jag är inne i ett "internet-skov" just nu, och då blir jag manisk och kan inte släppa taget.
Ska ändå försöka snart, för det börjar göra lite väl ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar